соціального статусу, особистих уподобань та релігійних переконань. Щодня
ми маємо справу з безліччю різноманітних товарів та послуг. Як убезпечити
себе від невдалої покупки, уникнути матеріальних втрат та зберегти нервову
систему під час придбання товарів? Що знаємо ми, споживачі, про власні
права, чи вміємо їх реалізовувати і відстоювати?
Ці та багато інших актуальних питань увійшли до завдань кейсів і стали
предметом обговорення для учасників виховного заходу в форматі круглого
столу «Споживач МАЄ право!», приуроченого до Всесвітнього дня захисту
прав споживачів.
Захід відбувся 17 березня 2021 року в рамках декади ННІ інформаційних
технологій за участі студентів академічних груп ТЕБ-20-1 та ТЕБ-19-1к під
керівництвом кураторів Чорної Т.М. та Сагайдак І.С.
Сподіваємось, що в результаті всі учасники дискусії стали на крок
ближчими до того, щоб назвати себе грамотними та обізнаними
споживачами, які орієнтуються в своїх правах та вміють їх відстояти.
Автор Тетяна Чорна